HaHaHa in de Horeca

Voor wie is dit boekje?

Voor de horeca-ondernemer die:

^

good hostmanship hoog in het vaandel draagt en graag zijn of haar – al dan niet tijdelijke – arbeidskrachten snel en goed geïnformeerd op de werkvloer wil inzetten. Geschikt voor alle opleidingsniveau’s: van mbo- tot academisch;

^

het hiervoor zelf aan middelen of tijd ontbreekt. Immers, de gast wacht al…;

^

de klanttevredenheid en het werkplezier op een eenvoudige en goedkope manier positief wil beïnvloeden;

^

óók de vaste medewerkers van alle leeftijden een naslagwerkje wil bieden om zich opnieuw bewust te worden van de ‘do’s en don’ts’. Of de medewerkers gewoon wil verrassen met een toepasselijk presentje;

^

graag positieve recensies over zijn of haar zaak terugleest op internet!

Het lezerspanel van HaHaHa in de Horeca, hostmanship in one hour, bestond uit zowel jongeren als ouderen met een diverse opleidingsachtergrond: van MBO- tot academisch geschoold. Allen lazen dit handzame boekje met veel plezier in één keer uit. Ieder herkende onmiddellijk de valkuilen op het vlak van klantcontact.